Google Optimize 360


A Google Optimize 360 az ingyenes Google Optimize prémium változata. Segítségével könnyedén futtathat A/B vagy akár mult variate teszteket weboldalán, hogy statisztikailag is értelmezhető módon tudja eldönteni, mennyire érdemes bizonyos változtatásokat a weboldal elrendezésében, tartalmában véglegesíteni. A Google Optimize 360 számos kibővített funkcióval támogatja az első sorban nagyvállalatoknál jelentkező többlet igényeket.

Google Optimize LogoA JabJab Online Marketing Google Analytics Sales partnerként kínálja viszonteladóként

  • ezen kibővített funkció készletet
  • segítünk a tesztek pontos beállításában
  • … kivitelezésében
  • … kiértékelésében

Mik ezek a Google Optimize 360 funkciók?

A teljesség igénye nélkül nézzünk meg pár olyan funkciót, amit csak a Google Optimize 360 esetében tudunk (ki)használni.

Google Optimize Screenshot

Közönség célzás

Hozzon létre bármilyen közönséget a Google Analytics felületén, korlátozza a közönség definícióját akár böngésző, akár operációs rendszer vagy épp használt eszköz alapján és futtassa a teszteket csak ezen célközönség felé. Ez a funkció nagyszerű lehetőség olyan hibák javításának tesztelésében, amelyek csak egy bizonyos célcsoportot érintenek (például csak Internet Explorer böngészőben keletkező problémák megoldásainak tesztelése)

Prémium terméktámogatás

Segítünk létrehozni, beállítani és kiértékelni a teszteket, probléma esetén a JabJab Online Marketing és a Google terméktámogatása áll rendelkezésre, míg az ingyenes változat használata során első sorban a nyilvános fórumok jelenik az elsődleges forrást a kérdések megválaszolásában.

Garantált rendelkezésre állás

A Google Optimize 360 használata során tapasztalható kieséseknél a Google legnagyobb prioritása, hogy az ilyen előfizetők számára állítsa helyre elsőként a szolgáltatást.

Érdeklődés

Amennyiben úgy látja, hogy cége számára hasznos lehet ezen nagyvállalati funkciók kiaknázása, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy kötetlenül beszélgessünk a lehetőségről:

Kapcsolatfelvétel