A Google Optimize 360 az ingyenes Google Optimize prémium változata. Segítségével könnyedén futtathat A/B vagy akár mult variate teszteket weboldalán, hogy statisztikailag is értelmezhető módon tudja eldönteni, mennyire érdemes bizonyos változtatásokat a weboldal elrendezésében, tartalmában véglegesíteni. A Google Optimize 360 számos kibővített funkcióval támogatja az első sorban nagyvállalatoknál jelentkező többlet igényeket.
A JabJab Online Marketing Google Analytics Sales partnerként kínálja viszonteladóként
- ezen kibővített funkció készletet
- segítünk a tesztek pontos beállításában
- … kivitelezésében
- … kiértékelésében
Mik ezek a Google Optimize 360 funkciók?
A teljesség igénye nélkül nézzünk meg pár olyan funkciót, amit csak a Google Optimize 360 esetében tudunk (ki)használni.
Közönség célzás
Hozzon létre bármilyen közönséget a Google Analytics felületén, korlátozza a közönség definícióját akár böngésző, akár operációs rendszer vagy épp használt eszköz alapján és futtassa a teszteket csak ezen célközönség felé. Ez a funkció nagyszerű lehetőség olyan hibák javításának tesztelésében, amelyek csak egy bizonyos célcsoportot érintenek (például csak Internet Explorer böngészőben keletkező problémák megoldásainak tesztelése)
Prémium terméktámogatás
Segítünk létrehozni, beállítani és kiértékelni a teszteket, probléma esetén a JabJab Online Marketing és a Google terméktámogatása áll rendelkezésre, míg az ingyenes változat használata során első sorban a nyilvános fórumok jelenik az elsődleges forrást a kérdések megválaszolásában.
Garantált rendelkezésre állás
A Google Optimize 360 használata során tapasztalható kieséseknél a Google legnagyobb prioritása, hogy az ilyen előfizetők számára állítsa helyre elsőként a szolgáltatást.
Érdeklődés
Amennyiben úgy látja, hogy cége számára hasznos lehet ezen nagyvállalati funkciók kiaknázása, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy kötetlenül beszélgessünk a lehetőségről:
Kapcsolatfelvétel