Google Attribution 360


A Google Attribution 360, korábbi nevén Adometry egy olyan prémium terméke a Google Analytics 360 Suite-nak, amely segít felismerni a marketing csatornák egymásra hatását, valamint a felhasználók eszközök közötti mozgásának összefüggéseit, továbbá USA piacon a TV reklámok és az online eredmények kapcsolatait.

Google Attribution 360A JabJab Online Marketing Google Analytics Sales partnerként kínálja viszonteladóként

  • ezen kibővített funkció készletet
  • segítünk a riportok kialakításában
  • … dashboardok készítésében

Mik ezek a Google Attribution 360 funkciók?

Eszközök közötti attribúció

Napjaink egyik legnehezebben megoldható problémája, hogy a legtöbb mérés cookie alapú, így pedig a gyűjtött adatok erősen kötődnek a felhasználó böngészőjéhez, pontosabban böngészőihez, mivel minden eszközén egy külön böngészőt használ és így ezek a rendszerek ezeket a hús-vér embereket annyi felhasználónak mérik, ahány eszközt használ. Ezzel pedig a legtöbb aktivitás kiértékelése során alul értékeljük a mobil eszközöket, mint jellemzően akvizíciós csatornát.

A Google Attribution 360 a Google saját device graph-jával segít feltérképezni ezen összefüggéseket, hogy teljesebb képet kapjon az eszközök valós szerepéről.

TV attribúció

Az Egyesült Államokban elérhető prémium funkció segítségével egyszerűen megláthatja a kapcsolatot a TV kampányok és az online aktivitások és eredmények között.

Prémium support

Bárhol is akadjon el, a JabJab Online Marketing és rajtunk keresztül a Google professzionális csapata rendelkezésére áll, hogy a felmerülő kérdéseket minél hamarabb és teljes körűen megválaszoljuk.

Érdeklődés

Amennyiben úgy látja, hogy cége számára hasznos lehet ezen nagyvállalati funkciók kiaknázása, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy kötetlenül beszélgessünk a lehetőségről:

Kapcsolatfelvétel